۱۳۹۱ تیر ۳۰, جمعه

طلبکا رهای بی حساب و کتاب و آقای رضا پهلوی

 
گنه کرد در بلخ آهنگری...به شوشتر زدند گردن مسگری
در میان دلائل مخالفت با آقای رضا پهلوی بیشترین ومطرح ترین دلیل
میزان پولهای خارج شده و یا در بانکهای خارجی سپرده شده مرحوم پدر
ایشان است که برای خانواده ایشان در حکم میراث میباشد و مخالفین شخص
آقای رضا پهلوی دراصل ارث پدر طلبکارند و هیچکدام تابحال،این که بنشینند  و حساب کنند که چقدر طلبکارند را نکردند که من اینکار را میکنم ؛
بنابر شنیده ها و فرمایش خود ایشان ۶۲ میلیون یا ۶۵ میلیون دلار امریکا
میباشد که من از کیسه خلیفه آنرا سرراست ۷۵ میلیون میکنم و چون جمعیت ایران هم در مرز ۷۵ میلیون نفر میباشد جور جور میشود .//
اگر بخواهیم به سال ۵۷ حساب کنیم که جمعیت آنزمان ۳۶ یا ۳۷ میلیون نفر بود و به هر نفر ۲ دلار هر دلاری ۷۵ ریال ،سهم هر نفر ۱۵ تومان میشود ،،و اگر به سال ۹۰ حساب کنیم که جمعیت ۷۵ میلیون نفری هر نفر ۱ دلار و هر دلار ۱۳۵۰ تومان ،پس همان ۱۵۰۰ تومان و رو ند حساب میکنیم .//
یا میخواهید باز از کیسه خلیفه ده برابر حساب کنیم ؟!
پس از این به بعد اگر کسی بخواهد پولی طلب کند همان مبلغ سهم خودش یک یا دو دلارش را طلب کند و وکیل و وصی مردم هم نشود چون وجه نقد فقط به شخص متقاضی تحویل میگردد (مگر داشتن وکالتنامه رسمی و محضری ).//
آیا شرم آور نیست که برای این مبلغ دست خود را دراز کنید ؟
و بنده از جانب خودم این مبلغ را بابت تغذیه رایگانی که پدر خدا بیامرز ایشان میدادند و خوردم و ((آخوندها پول تغذیه خودشان را هم از من گرفتند)) از شیر مادر حلالتر شان باد و خودم را بدهکار هم میدانم./
حال اگر این پول در ایران میماند و یا همین حالا مرجوع گردد چیزی به شما
میماسد و گیرتان می آید؟
یا اسلحه برای جنگ میخریدند و یا به حزب الله لبنان میبخشیدند و یا سبیل
حفظ اسد را چرب میکردند و یا در بانکی خارجی بحساب میخواباندند ./
و اصلا بهتر نیست که از زنده هائی که همین الان صدها و هزاران برابر آن
پول را بالا میکشند و یک نوشابه هم به شما نمیدهند (شیشه نوشابه میدهند ) و طلب نکرده با باتوم تو سرتان میزنند بگیرید ؟( آدرس :کانادا )
و در مورد افراد اعدام شده در حکومت پهلوی اجازه بدهید خانواده های آنها
طلب دیه کنند و یا حرف بزنند و مطلب بنویسند و مدعی باشند که من با چند تن از آنها که برخورد داشتم ( بعد از انقلاب و جنگ ) برای آن مرحوم فاتحه هم میخواندند،و اگر شما کسی را که هنوز خونخواه و یا مدعی هست معرفی کنید ./
و دیگر حساسیت برخی به لقب شاهزاده و یا نامیدن ایشان بدین لقب است که خدائی و حقانی ایشان (شاه زاده) شاهزاده هستند و حتی از پدر ایشان در خارج و روزنامه های خارجی فقط (( شاه )) نام میبردند ولی بنابه درخواست خود آقای رضا پهلوی و من هم بعنوان کوچکتر از هواداران و طرفداران ایشان خواهش میکنم بعلت ایجاد حساسیت و ایجاد تنش و بهانه از استفاده از این عنوان خودداری کنند.//
هر چند که ایشان در حرکتهای پسندیده اخیرشان محبوبیت و جایگاهی فراتر از شاهزادگی در قلب طرفدارانشان پیدا کردند .//

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر