۱۳۹۱ مرداد ۱۲, پنجشنبه

ماست سفید هست ، اما ماستی که من میگم سفید هست !

ماست سفید هست ، اما ماستی که من میگم سفید هست !
فعلا در اینترنت و دنیای مجازی گرفتار این روشنفکران شدیم :
ماست سفید است .نه ماستی که ما میگیم سفید است .
 
X ، یکی مثل من و Y ، یکی مثل اونا .....
 
x : ماست سفید هست .
 
y: نه ، ماست سفید هست .
 
x : منهم میگم ماست سفید هست دیگه .
 
y :نه من نظرم همین هست که ماست سفیده ..
 
x :دوست من شما درست میگی ماست سفیده ...
 
y : نه شما نمیتونی بمن بگی نگم که ماست سفیده ...
 
x : برادر من من نگفتم که تو ، نگی ماست سفیده .....
 
y : شما به من و دوستان هم میگی که نگیم ماست سفیده ...
 
x :عزیز من ،کی حرف دوستان شما رو زدم ؟
 
y : نظر شما برای خودت محترم ، اما حق نداری بگی نظر ما اشتباهه که ماست سفیده ...
 
x :شما به حرف من دقت کن ، منهم ازاول گفتم که ماست سفیده ..
 
y : ما اصلا آزادیم که بگیم ماست سفیده و این حق ماست .دلمون میخواهد .
 
x : من اشتباه کردم / ببخشید / نفهمیدم /من نمیدونم / هر چی شما میگین درسته .....[و اینجاست که باید فرار کرد.]
 
y : ادعای روشنفکری هم میکنن .ما خودمون از اول میدونیم ماست سفیده ...اینا دیگه کی هستن ؟؟؟/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر