۱۳۹۱ شهریور ۵, یکشنبه

من اگر برخیزم ، که کنارم باشی ،که جلویم باشی ، همه با هم باشیم ،همه در گود باشیم

من اگر برخیزم ، که کنارم باشی ،که جلویم باشی ، همه با هم باشیم ،همه در گود باشیم

من اگر برخیزم ، آیا تو فقط مینگری ،تو فقط میشینی ، تو فقط لینک
میکنی و باز هم تو فقط خبر رسانی میکنی و حرف میزنی ؟

باز هم یک فراخوان ، باز هم یک امتحان ، باز هم یک تیر در تاریکی ،
باز هم یک حرکت بی سر,باز هم یک مانور و بازدید آن از پشت
ما نیتور ، باز هم یک یا بخت و یا اقبال ، بازهم هزینه از جوانان,
باز هم تکرار شکست ، بازهم القای بی ثمری ، باز هم اتلاف نیرو و
زمان و بازهم بلاهت کور ...!!

article picture

















سفیران سبز آشنای گمنام ، باز هم با عجله و بدون برنامه ریزی و هول هولکی و تا چه پیش آید و هر چه پیش آید خوش آید و با تصور هزینه
کردن از مردم و جوانان و بدون روشن کردن و پاسخ دادن به پرسشهای
زیر که پرسش همگان است ، کمپینی گذاشته و فراخوانی دوباره دادند ؛

 
برای رژیمی که ۳۳ سال بدون مشروعیت هر کاری که دلش خواست
کرد سخن میگوئی ؟ بدان که هدفش کسب مشروعیت نیست و تو خود
نیز میگوئی : [[ برای مشروعیت خود تبلیغ نمایند،سران غیر متعهدها
را هم امروز دعوت نموده اند که مشروعیت نداشته خود را جبران نمایند.]] پس هدفش چیست بگو که آنجا را نشانه بگیریم .......//

 
نوبت تو کی بود که : [[ اکنون نوبت شماست ،قدرت مردمی خود را همانطور که در 22 خرداد 88 ثابت نمودید، امروز نیز نشان دهید.]] در نوبت خودت چه کردی ؟ قدرت فکری شما چه بوده و چه کاری کردید ومیکند که متمم و مکمل قدرت مردمی ما باشد ؟ کارکرد سه ساله شما
چه بوده ؟ با کدام گروه ها و تشکل ها ارتباط و همبستگی برقرار کردید؟ دست کدام نیرو ها با چه مقدار توان و کارآیی و با چه تعداد هوادارو فعال
را در دست گرفتید ؟ با چه اشخاصی و با چه کارنامه فعالیتی تماس برقرار کردید ؟
تو از کجا مطمئنی که :[[ رژیم اسلامی حتی نمی تواند یک گلوله شلیک
کند یا یک سیلی بزند حتی نمی تواند یک نفر را دستگیر کند یا زندانی نماید،]] و اگر کرد تو چه میکنی ؟ ما چه باید بکنیم ؟ تو چه تضمینی
میدهی؟ برای آنها که قبل ازاین دستگیروزندانی وکشته شدند چه کردی؟
تو از کجا میدانی که : [[ تمام ترفندها ،حیله گری ها ،سرمایه شیطانی
و آبروی نداشته خود را جهت کسب مشروعیت خود درین اجلاس
مصرف نموده است.]] و اگر ترفندی داشت ،تو چه راهکاری برای
خنثی کردن و از بین بردن آن برنامه ریزی کردی و داری ؟ و سرمایه
تو چیست ؟

تو چه برنامه ای برای این کار ریخته ای : [[ ،بطور مسالمت آمیز
گردهمایی و تظاهرات نموده ]] و چه نتیجه ای برای آن پیشبینی میکنی ؟ اگر به خشونت کشیده شد ،طرحی برای مقابله با آن دارید؟ یا مانند گذشته فقط کتک بخوریم و کشته شویم و تو اه و ناله کنی و آخ آخ بگوئی ؟

تو نیز میدانی که آنها بهتر از من تو میدانند: [[ ،فریاد های حق طلبانه
خود را بگوش میهمانان خارجی و ناظرین بین المللی در اجلاس غیر متعهدها برسانیم.]] که چه شود ؟ که چه کاری میتوانند بکنند ؟ تا بحال
چه کار کردند ؟ آیا ارزش هزینه کردن دارد ؟ آیا آنها به فکر ما هستند
یا منافع خودشان ؟ تو در این وسط به چه چیزی میرسی که برای ما
مفید باشد ؟

من اگر برخیزم ، برای جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک
کلمه کمتر ، بر نمیخیزم ،

من اگر برخیزم ، برای همین قانون اساسی و با همین ولایت فقیه رکن
اصلی آن ، برنمیخیزم ،

 
من اگر برخیزم ، برای اصلاح طلبی و اصلاح این حکومت ، برنمیخیزم ،

من اگر برخیزم ،برای بازگشت به دوران طلائی خمینی ، برنمیخیزم ،

من اگر برخیزم ،برای [[ جدایی دین از سیاست بخاطر احترام به دین راستین !! تو ]] برنمیخیزم.//

من اگر برخیزم ، باید بدانم تو چه چیز در سر داری و چه میخواهی پس
از آن بکنی ............

و میخواهم بدانم که اگر من برنخیزم ،تو هم برنمیخیزی و نمیتوانی و نمیخواهی برخیزی ؟

و به وضوح و شفاف بگو منظورت از همه برمیخیزند چیست و کیست؟

و نام ببر چه کسانی در حلقه همه شما جای نمیگیرند که بیهوده بر نخیزند ، رضا پهلوی ؟ مسعود رجوی و مخالفان پرسشگری چون من هم بدون قبول نظرات با گفتن [[ همه ]]شما نیز در این حلقه و برخیزیدن جائی دارند ؟ !!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر