۱۳۹۱ مرداد ۲۱, شنبه

پس از ۳۳ سال هنوز کارمندان وزارت امور خارجه قسم شاهنشاهی میخورند !

پس از ۳۳ سال هنوز کارمندان وزارت امور خارجه قسم شاهنشاهی میخورند !


تا بحال باید میگفتند : نه شرقی ، نه غربی ، نظام پادشاهی !!
‌متن سوگندنامه به قرار زیر است:

«‌من خداوند متعال را گواه گرفته به این کتاب آسمانی سوگند یاد می‌کنم که به میهن و شاهنشاه و قانون اساسی ایران صدیق و وفادار بوده و در انجام ‌وظایف و تکالیف خود در ‌‌نهایت صداقت، امانت و صمیمیت کوشا باشم و حفظ اسرار دولت را وظیفه مسلم و فریضه حتمی خود بدانم و قوانین و ‌نظامات کشور خود را کاملاً رعایت نمایم». //
به گزارش «تابناک»، مقررات تشکیلاتی، استخدامی، مالی و انضباطی وزارت امور خارجه مصوب هفتم خرداد ۱۳۵۲ کمیسیون‌های پارلمانی مجلسین زمان شاه است. //

هنوز می‌شود به سر اعلی‌حضرت قسم خورد؟ //

هم‌اکنون نزدیک به ۳۳ سال از آن درخواست از وزارت خارجه می‌گذرد و هنوز وزارت خارجه قانون خود را اصلاح نکرده است و عجیب نیست اگر روشن شود کارآموزانش به شاهنشاه قسم می‌خورند. //
من هم در اینجا مخالفت خودم را با این قسم نامه اعلام میکنم چرا که بیمارانی که در استخر کودکان را مورد آزار قرار میدهند ،نباید به نام شاهنشاه قسم بخورند،//

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر