۱۳۹۱ مرداد ۱۲, پنجشنبه

عجب کار سختی هست فکر کردن !!

عجب کار سختی هست فکر کردن !!

 
بلند شو یه کاری بکن از فکر کردن که چیزی در نمیاد .....؟
شاید این حرف را  به شما گفتند ,

 و یا  شما به کسی گفتید , 

 و یا  شاید در جایی شنیدید .
من هم شنیدم......،

اما دیدم خوب،

من باید فکر بکنم که چه کاری باید بکنم یا نه ؟ 

من  باید ;

فکر بکنم ....اما  درست فکر بکنم //
فکر بکنم....اما بهترین فکر را بکنم //
 
فکر بکنم.... اما سازنده فکر بکنم //
فکر بکنم.... اما ساده و شفاف فکر بکنم //

فکر بکنم....

 مثبت  و به امید  فکر بکنم ...
 عمیق و ریشه ای فکر بکنم ...

تنها به چیز های که دارم فکر بکنم ...
بتوانم شطرنجی فکر بکنم ...
واقعی و حقیقی فکر بکنم ... 


فکر میکنم که , فقط باید به چیزهائی که ارزش فکرکردن دارند ،

فکر بکنم .//

 وفکر بکنم که , بعد از فکر کردن باید به تمام ان فکرها عمل بکنم .//

در جایی این مطلب را از پرویز صیاد خواندم :

به من گفتند: بیکاری ؟ گفتم : نه ، دارم فکر میکنم......

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر