۱۳۹۱ مرداد ۲۸, شنبه

آقای سلحشور نه در جمع سینما گران بودید و نه در راهپیمائی قدس ، کجا بودید ؟

آقای سلحشور نه در جمع سینما گران بودید و نه در راهپیمائی قدس ، کجا بودید ؟
حاج فرج الله سلحشور ، امروز هر چه گشتم اثری از شما ندیدم !!
چه بنابر ظاهر و آن ریش و وپشم و تسبیح و جای مهر وادعای نوکری نظام و بندگی ولایت و کشیدن عین ، علیکم از فی خالدون ریه هایتان و آیات قرآن و سوره و حدیث و روایات خواندنتان و ......... درراهپیمائی روز قدس برای
ملت مظلوم فلسطین و لبیک به رهبری نبودید! پس کجا بودید ؟
 
و نه بنابر آن اشتباه که از نوحه خوانی ، سراز عالم سینما و سینما گری درآوردید و شغل و کارتان عالم سینما و فیلم شد ، در میان جمع هنرمندان و سینما گرانی که در مقابل سینما آزادی مشغول کمک و جمع آوری کمک برای هم میهنان زلزله زده تلاش میکردند شما را در جمعشان ندیدیم و نبودید ، کجا بودید ؟!
 
همان هنرمندان و سینما گرانی که شما فاسد و بد و .....با زشترین و کثیفترین و ناجوانمردانه ترین تهمت های که لایق خودتان بود ،نثارشان کردید و در خانه آنها را بستید ، همان ها که با تمام گرفتاری و خستگی و پیری و ....از غیرت و جوانمردی و شرف و هنر و هنرمندی و شهرت و اعتبار اسم و چهره خود دستمایه ساختند و سرمایه کردند تا کمکی برای
هم وطن بی آشیانه زلزله زده خودشان بکنند ، اما شما نبودید،
راستی کجا بودید ؟
 
با آن همه سخنرانی و گلو پاره کردن و از قرآن و اسلام گفتن و مردم مردم
کردن تان ،من فکر کردم که شما جزو اولین دسته های امداد و پابپای سگهای امدادی مشغول تجسس و یافتن مجروحان زیر آور هستید ،که اینجا هم آن سگهای نجس نشان دادند که از شما پاکتر و منزه تر و پرکار تر و جلوترند و چند نفری را نجات دادند که شما هیچ نکردید وندیدیم و نبودید ؟ راست بگو کجا بودی ؟
 
 
ایکاش بودید و ریا میکردید که باز بهتر از هیچ کار نکردن بود ، پس آقای فرج الله سلحشور کارگردان سریال یوسف شما در روز جمعه ۲۷ مرداد ماه سال ۱۳۹۱ چه میکردید و چه میخوردید و چه میکشیدید و چه نگاه میکردید و کجا بودید ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر