۱۳۹۱ آبان ۱۰, چهارشنبه

وقتی گاف دادن ها پرده ازجنایت یه عده برمیداره

این مطلب و عکس از خانم الهام فخاری از گوگل پلاس است و بنابر درخواست اشتراک ایشان عینا همان را منعکس کردم ،
* وقتی گاف دادن ها پرده ازجنایت یه عده برمیداره *لطفا همگی به اشتراک بذارید !!!

زنگ زدم سوپرمارکت و چیزائی رو که می خواستم سفارش دادم، از جمله دو تا کنسرو سبزیجات، که کنسرو غلات به جاش فرستاده. بسته رو آورد، گرفتم و رفتم تو خونه. دیدم کنسروائی که آورده، لیبل با مارک هلال احمر روشونه!!!
درسته که من پول دادم، ولی نمی تونم به خودم بقبولونم که در جنایتی که داره در حق زلزله زده ها و سیل زده ها میشه، اون هم دانسته سهیم بشم.
در حالی که بچه های کوچیک دارن تو چادر و سرما گرسنگی می کشن،یه سری مسئول دارن با همکاری مردم (از بازار تا مصرف کننده) اونا رو چپاول می کنن....

خواهش میکنم منتشر کنید تا همه باخبر بشن بلکه تاثیر گذاشتیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر