۱۳۹۲ فروردین ۱۱, یکشنبه

پیشنهاد خواندن دوباره قوانین بالاترین به بالایارهای زحمتکش

پیشنهاد خواندن دوباره قوانین بالاترین به بالایارهای زحمتکش
لطفا با خواندن دوباره قوانین ،علت حذف این لینک را بگویید :
موزه هنرهای معاصرتهران ، گنجینه ای به یادگار مانده از شهبانو فرح/
http://kerdarnik.blogspot.jp/2013/03/blog-post_71.html
-١-۱ در صورتی که می‌خواهید متنی را به بالاترین ارسال کنید، متن را در یک وبلاگ‌ بنویسید و به بالاترین ارسال کنید تبدیل متن به عکس و ارسال عکس به بالاترین استفاده وبلاگی محسوب می‌شود و لینک بنا بر قوانین بالاترین حذف خواهد شد.//
۵-۱-۱-۱ کاربران می‌توانند تنها در دو بخش «هنر و ادبیات» و «دانش و فن‌آوری» لینک مربوط به تصاویر یک اثر هنری یا تصاویر علمی و فن‌آوری را به طور مستقیم ارسال کنند و سپس در بخش توضیحات لینک در مورد آن تا جایی که کاملا به محتوای تصاویر مربوط باشد توضیحات لازم را اضافه نمایند. این قانون به خاطر پاسداشت حق کپی‌رایت آثار هنری، علمی و فن‌آوری به قوانین بالاترین اضافه شده است. بدین‌ ترتیب کاربران می‌توانند بدون نقض کپی‌رایت آثار هنری و علمی و کپی‌ کردن آنها در وبلاگ‌های شخصی این آثار را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند.
✧ ✧ ۳-۲ مطالب ممنوع شده در بالاترین
همانطور که بارها در بخش قوانین ذکر شد، بالاترین بنا بر التزام مطلق به اصل بنیادین آزادی بیان دخالتی در محتوای مطالب یا نظرهای ارسالی نخواهد داشت.تنها مواردی که بالاترین اقدام به حذف لینک یا نظر کاربران می‌کند مواردی است که بنا بر قوانین بسیاری از کشورها ممنوع می‌باشد. در برخی از مواقع بنا بر حساسیت‌های اجتماعی ارسال این قبیل مطالب موجب مسدود شدن دائم سایت اصلی یا حساب کاربری نیز خواهد شد.

۳-۲ موارد حذف لینک توسط بالاترین
۱-۳-۲  مطالب خشونت‌آمیز یا تشویق به خرابکاری:
گزارش تخلف مربوط به این بند: «خشونت‌آمیز یا تشویق به خرابکاری»
مطالب خشونت آمیز یا تشویق به خرابکاری شامل موارد زیر می‌شود:

۱-۱-۳-۲ هر گونه مطلبی که باعث تحریک افراد به خشونت‌ورزی شود

۲-۱-۳-۲ کلیه مطالبی که افراد را ترغیب به دست زدن به رفتارهای خطرناکی کند که امکان آسیب جانی یا مرگ داشته باشند. مثل آموزش روش تهیه بمب یا هر آموزش تروریستی. یا ترغیب رانندگی خطرناک.

۳-۱-۳-۲ کلیه مطالب و تصاویری که تنها به منظور شوکه کردن مخاطب تهیه شده‌اند و  حاوی مطالب به شدت دلخراشی باشند که در حالت عادی از خبرگزاری‌ها پخش نمی‌شود. مانند تصاویر سلاخ‌خانه‌ها

این بند شامل تصاویری که به منظور توجه دادن اذهان عمومی به نقض حقوق بشر در کشورهای جهان تهیه شده‌اند نمی‌شود.

۴-۱-۳-۲  لینک‌ با محتوای اذیت و آزار حیوانات


۲-۳-۲ پورنوگرافی یا کودک‌آزاری
گزارش تخلف مربوط به این بند: «پورنوگرافی یا کودک‌آزاری»

۱-۲-۳-۲ مطالب شهوانگاری (پورنوگرافی) که تنها به منظور برانگیختگی جنسی تهیه می‌شوند و دارای بار آموزشی یا هنری نیستند.
لینک‌های دارای محتوای جنسی در قالب مطالب آموزشی، علمی یا هنری پورن محسوب نمی‌شوند. همچنین ارسال مطالب یا تصاویری که در یک حرکت‌ اجتماعی یا اعتراضی تهیه‌ می‌شوند آزاد می‌باشد.

۲-۲-۳-۲ هر گونه مطلب با محتوای کودک‌آزاری.
به علت حساسیت قوانین اینترنت و افکار عمومی جهان نسبت به مطالب با محتوای کودک‌آزاری یا سواستفاده از کودکان هر گونه مطلب اعم از نوشته، عکس یا فیلم که در آنها گمان سواستفاده یا آزار کودکان وجود داشته باشد حذف خواهد شد. حتی اگر این مطالب توسط اولیا این کودکان تهیه شده باشد.

۳-۳-۲  لینک با محتوای اعلام برنامه (نظیر راهپیمایی یا فراخوان تجمعات) از سوی افراد با هویت صرفا مجازی.
گزارش تخلف مربوط به این بند: «اعلام برنامه از سوی افراد با هویت صرفا مجازی»

ارسال لینک در مورد برنامه‌های هنری یا فراخوان اجتماعی در صورتی که از سایت رسمی هنرمندان یا فعالان سیاسی‌-- -اجتماعی باشد بلامانع است.

۴-۳-۲ خبر یا ترجمه نادرست
گزارش تخلف مربوط به این بند: «خبر غیرواقعی یا ترجمه نادرست»


۱-۴-۳-۲ از آنجا که تشخیص صحت یک خبر بر عهده بالاترین نیست و بر عهده خبرگزاری اعلام کننده آن است تنها در مواردی که نادرستی یک خبر قطعا ثابت شده باشد. بالاترین اقدام به حذف لینک خواهد کرد.

۱-۱-۴-۳-۳ تنها در مواردی که شایعه درگذشت مشاهیر از هر منبعی به جز خبرگزاری‌های رسمی ارسال شود به خاطر اثر این اخبار بر نزدیکان و دوستان افراد این اخبار تا تایید نهایی از بالاترین حذف خواهند شد. از ارسال این اخبار از وبلاگ‌ها و منابع غیررسمی خودداری کنید. این کار موجب مسدود شدن دائمی حساب کاربری خواهد شد.

۲-۴-۳-۲ عدم رعایت امانتداری در ترجمه لینک‌های غیرفارسی موجب حذف لینک خواهد شد.

۵-۳-۲ سایت هک شده یا آلوده به بدافزار

گزارش تخلف مربوط به این بند: «لینک به سایت هک شده یا آلوده به بدافزار»
۱-۵-۳-۲  لینک به وب‌سایت‌های هک شده.
هر چند بالاترین به طور دائم تحت حمله هکرها قرار دارد اما به هیچ صورت هک کردن یا هر گونه رفتار غیراخلاقی و غیرقانونی دیگر برای رسیدن به هدف را تشویق نمی‌کند.

۲-۵-۳-۲ لطفا اگر با سایتی برخورد کردید که آلوده به بدافزار است مراتب را سریعا به ما گزارش کنید. سعی کنید با درج کامنت کاربران دیگر را نیز نسبت به این موضوع آگاه سازید. حساب کاربری کسانی که عمدا لینک آلوده به بالاترین ارسال کنند مسدود خواهد شد.

۳-۵-۳-۲ از آنجا که بالاترین  امکان بررسی امنیت فیلترشکن‌ یا VPN های مختلف را ندارد و از سویی استفاده از فیلترشکن‌های غیرمطمئن امنیت کاربران را به صورت جدی به خطر میاندازد، هر گونه مطلب با محتوای تبلیغ یا توصیه فیلتر‌شکن حذف خواهد شد.


۶-۳-۲ هر گونه مطلب مربوط به عملکرد سایر کاربران

این گونه مطالب به جامعه بالاترین لطمه وارد میکند. اگر اعتراضی در مورد کاربر خاصی دارید به بالاترین گزارش کنید.
گزارش تخلف مربوط به این بند:«در مورد مسائل داخلی سایت بالاترین»

۷-۳-۲ لینک‌ به سایت‌های تجاری یا لینک با محتوای تجاری.
فعالیت در بالاترین نباید برای فروش یا عرضه محصولات یا فرآورده‌ها باشد.
گزارش تخلف مربوط به این بند:«لینک با استفاده تجاری»

۸-۳-۲ لینک‌های حاوی عبارات رکیک در عنوان یا توضیح
گزارش تخلف مربوط به این بند: « حاوی عبارات رکیک در تیتر یا توضیحات»

۹-۳-۲ لینک نظرسنجی به صورتی که از رای مثبت و منفی بالاترین برای نظرسنجی استفاده شود. 
ارسال لینک با ساختار قانونی که به یک لینک نظرسنجی یا پتیشن ارجاع داده شود مجاز می‌باشد.
گزارش تخلف مربوط به این بند: «استفاده از بالاترین به عنوان وبلاگ»

۱۰-۳-۲ اسپم در بخش نظرات عبارت است از درج مکرر یک جمله یا جملات مشابه و تکراری در بخش نظرات لینک‌های مختلف. این جملات معمولا به موضوع بحث بی‌ربط بوده و باعث انحراف جریان گفتگو می‌شوند. به این جهت بالاترین این نظرات را حذف خواهد کرد
گزارش تخلف مربوط به این بند: « نظر نامربوط یا تکراری»
۱-۱۰-۳-۲ پینگلیش‌نویسی در بخش نظرات از موارد اسپم محسوب می‌شود

۲-۱۰-۳-۲  استفاده از کدهای مختلف HTML برای مشخص کردن نظرات اسپم محسوب می‌شود.

۳-۱۰-۳-۲ بخش نظرات برای درج نظر کاربران در مورد موضوع تعبیه شده است. بخش نظرات بورد تبلیغاتی احزاب و گروه‌ها نیست. درج شعارهای گروهی و حزبی در بخش نظرات بخصوص اگر به طور مکرر صورت بگیرد اسپم محسوب می‌شود.

۱۱-۳-۲ دعوت به رای دادن یا تبلیغ لینک‌های دیگر در بخش نظرات
گزارش تخلف مربوط به این بند: «تبلیغ لینک در بخش نظرات»

۶ نظر:

  1. شخصی مثل abifar2 بدون اینکه زحمت ارسال لینکی بکشد مدام باعث حذف بچه ها و باعث و بانی گزارش رد کردن و مسدود کردن وبلاگ ها میشود ... بلاخره بالاترین احتیاج به سگ پاسبانی مثل امثال abifar2 دارد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز من هیچکدام از بالا یارها را نمیشناسم ، ولی میدانم کسانی در مدیریت و رسیدگی به بالاترین کاملا جناحی عمل میکنند و در تمام موارد از تعداد کلیک ها بگیر تا حذف غیر قانونی لینک ها خود سرانه عمل میکنند و بنظرم با لینک کردن [ نه گزارش ] همین مطلب در رسوا کردنشان بکوشیم .//

      حذف
  2. لینک نوشابه‌ (یکی از بالایاران توده ای) را ببینید که با تقلب تمام، قوانینی که خودش نوشته است را دور میزند و نام نویسنده (منیرو روانی‌پور)را در تیتر آورده است.:

    فصل اول «نعره مستانه» داستانی از منیرو روانی‌پور
    http://balatarin.com/permlink/2013/3/30/3287308

    بالاترین در دست اصلاح طلبان و توده اکثریتی هاست. از اینها انتظار رعایت قانون نداشته باشید.
    خودشان قوانین را نقض میکنند.

    قانون مربوطه:
    قوانین بالاترین - عنوان لینک
    ۶-۲-۱ از گذاشتن نام وبسایت‌ها یا اسامی نویسندگان در عنوان لینک پرهیز کنید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز چرا این تخلف را لینک نمیکنی [ گزارش کردن بیهوده است ] باید این مورد لینک شود تا همه در جریان قرار بگیرند و سکوت سبب گستاخی بیشتر آنها خواهد شد .//

      حذف
  3. body

    چرا لقمه را دور سر میچرخانید؟

    اگر قوانین را میدانید ، به پرسش من ، بصورت قانونی پاسخ دهید .

    و اگر نمیدانید پیشنهاد مرا بپذیرید......


    mostafa23 مصطفی نیک کردار عزیز،

    این لینک‌ ارسالی شما

    --------------------------------------------------------------------------------
    پیشنهاد خواندن دوباره قوانین بالاترین به بالایارهای زحمتکش
    (http://balatarin.com/permlink/2013/3/31/3287614)
    --------------------------------------------------------------------------------
    ایراد «در مورد مسائل داخلی سایت بالاترین» دارد. لطفا قوانین بالاترین را بار دیگر مطالعه بکنید و سعی کنید که بهتر قوانین را رعایت کنید.

    سیستم تشخیص خطاهای بالاترین براساس ترکیبی از گزارش کاربران، نظارت مسئول شکایات کاربران و سیستم اتوماتیک و هوشمند بالاترین کار می‌کند. این سیستم کمک می‌کند که کاربران در مورد اشتباههایشان فیدبک لازم را دریافت کنند.

    با تشکر بالاترین

    پاسخحذف
  4. in abifar2 to balatarin ye etelaati kharej neshineh ke pool migireh aslan baray haminkar. faghat ham balatarin nist kheili jahay digeh ham be ghal va gham har ki ke mokhalef barandazi rezhime akhounda basheh mashghouleh. adame kasif va khatarnakieh. tarbiat shodeh emam sadegh eh va sabegheh toolani to hamkari ba vezarat etelaat dareh. ini ke alan hameh mazhabi ha ra tamaskhor va tahghir mikoneh, khodesh on moghe ke iran boud va basiji posht sare ye moshti mesl khodesh namaz mikhound va khameneh i be esm mishnaakhtesh. alanam hameh ja ba esm mostaar faaliat mikoneh vali esm e vaagheish "babak abi" hast. ye paziresh formaliteh ham az ye daneshgahi to amrika gerefteh ke begeh daneshjouam vali dar asl jaasouseh va poole kolofti ham babatesh migireh.

    پاسخحذف