۱۳۹۱ تیر ۱۳, سه‌شنبه

به حرف این عرب بیابانگرد ،شتر سوار ،سوسمار خوار هم گوش کنید

به حرف این عرب بیابانگرد ،شتر سوار ،سوسمار خوار هم گوش کنید


حرف این آقا ( بالا) که هم پدر و مادرش و هم طبیعت نهایت بی دقتی و بی

ذوقی را در ساختن بچه ای به شکل آدمی را اجرا و اعمال کرده اند و قیافه

اش را شبیه شترزکام گرفته درآورده اند، در مورد ابو موسی و رفتن احمدی

نژاد به آنجا ،تیتر خبری تمام رسانه های ایرانی در سراسر دنیا شده که من

هم از آن مستثنی نیستم .//



یکوقت فکر نکنید که من ،عضو انجمن حمایت از حیوانات در بخش ( شتر )

هستم و این مطلب هم در دفاع از شتر یا شتران یا دورگه های شتر نشان

،مینویسم ،که اصلا اینطور نیست .//
من فقط توجه شما را به یک نکته ظریف جلب کنم ،که این مادرمرده ،که

اصلا قیافه اش به این  حرفها نمیخورد و این شکر خوری هم که کرد ،

غریزی بوده و هیچ فکر و منطق و سیاست و درایتی هم در آن نبوده و این

زبان بسته ،منظورش چیز دیگری بوده ،دقت کنید :


**وزیر خارجه امارات اظهار داشت: سفر احمدی نژاد به ابوموسی در 

زمانی صورت می گیرد که دو دولت ایران و امارات درباره انجام تلاش های

مشترک برای حل این مسئله از طریق دست یابی به راه حل به توافق رسیده

بودند . (عصر ایران )**
دو دولت ایران و امارات به توافق رسیده بودند !!
توافقی برای حل این مساله ( جزایر ایرانی در خلیج همیشه فارس ) که

شامل ابو موسی هم هست .//
و راه حلی برای آن هم پیدا کردند که موافقت هر دو طرف در آن حاصل شده

بود، فقط مشکل اینجا هست که ما اصلا نمیدانیم که آن توافق چه بوده ،که

این مادر مرده ،آن را باور کرده و این حرف را از تعجبش زده ؟
حالا بگردید و پیدا کنید پرتقال فروش را ..... و اگر پیدا نکردید ،به عکس

زیر نگاه کنید و ببینید به چی داره میخنده ؟


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر