۱۳۹۱ تیر ۱۵, پنجشنبه

جناب آقای علی لاریجانی(دامه اشتباهاته) آقای توکلی را متهم به زمینخواری کردند نه حرامخواری

جناب آقای علی لاریجانی(دامه اشتباهاته) آقای توکلی را متهم به زمینخواری کردند نه حرامخواری
گروه سیاسی- علی لاریجانی در دفاع از اعتبارنامه احمد توکلی نماینده مردم تهران با اشاره به اتهام زمین‌خواری این نماینده، تاکید کرد: تردید ندارم توکلی مال حرام خور نیست.//(( قانون ))
تردید ندارم توکلی مال حرام خور نیست
 
چطور شما فرق زمین با حرام را نمیدانید ؟
و چه چیز سبب شد که شما این سوتی را بدهید؟
درثانی ان برادرتان که آخوند هست و مثل آب خوردن آدم میکشد ، و نامش یادم رفت ، میتواند فتوی
بدهد نه شما که کت شلوار دوخت انگلیس را بر تن میکنید!!؟؟
در ضمن از کجا تردید ندارید و چه میدانید ؟
مگر شما سالی به دوازده ماه و بیست و چهار ساعات روز را با آقای توکلی هستید ؟
یا برای آقای توکلی بپا گذاشتید که از گزارش آنها چنین مطمئن هستید ؟
یا خوردن زمین اصلا حرام محسوب نمیشود ؟
در هر حال برای یاد آوری و یا دانستن مال حرام و حرامخوااری مرا مجبور به نوشتن چه بی ناموسی ها که نمیکنید ، در ضمن پیامبر راه تست و چک کردن و شناسائی حرامخوار را فرمودند ،و شما میتوانید
که در صحن علنی مجلس آقای توکلی را راضی به دعا کردن و نوشتن ان بکنید ،که بنابر فرموده پیامبرتان اگر در چهل روز آندعا مستجاب شد که توکلی حرامخواار نیست و شما راست گفتید ، اما اگر
دعای او مستجاب نشد ،هردوی شما حرامخوار هستید و در دزدی دستتان در یک کاسه هست .//
اگر پشت هر دوی شما پاک و منزه است و اگر (خرده شیشه که پاک است چه منتش به خاک است)
را قبول دارید ، هردو قسم بخورید ،//
بنابر استناد به روایات و آیات و احادیث زیر اصل اصل خود فیضیه قم
مفهوم حرام خواری :هر گونه مالی که انسان از طریق غیر شرعی بدست آورده باشد آن مال حرام است.بنابراین هر کس بخواهد از طری کارهایی که در دین مقدس اسلام ممنوع اعلام شده چه از راه تجارت و چه از راههای دیگر مالی تحصیل کند و ثروتی بیندوزدآن مال حرام است و تصرف در آن جایز نیست.
آثار حرام خواری :
1 –آثار دنیوی
الف:عدم استجابت دعا:حدیثی قدسی از وسایل الشیعه ج7ص145
هیچ دعایی از درگاه من در پرده نیست مگر دعای حرام خوارعبارت لا یحجب علیبیانگر این است که دعای حرام خوار اصلا به درگاه الهی نمی رسد.
بحار ج63 ص314
رسول اکرم (ص):کسی که یک لقمه حرام بخورد تا چهل روز دعایش مستجاب نمی شود .
ب :عدم پذیرش اعمال صالحه:
بحار ج 100 ص16رسول اکرم (ص): عبادت کردن با حرام خواری هم چون بنا کردن روی رمل است.(یعنی همانگونه که ساختمان بر روی زمین شنی بی نتیجه و سست است،عبادت هم با حرام خواری بی نتیجه است .
بحار ج68 ص 286 .رسول گرامی اسلام:کار نیک همراه حرام خواری بسان حمل آب در غربال است.
کنز العمال ج5 ص27 رسول اکرم(ص):هر کس با مال حرام حج کند و بگوید «لبیک اللهم لبیک» خداوند به او فرماید« لا لبیک و لا سعدیک» حج تو از آن خودت باد .
بحار ج100 ص17:رسول خدا(ص):هر کس مال حرامی به دست آورد خداوند نه از او صدقه ای می پذیرد و نه آزاد کردن بنده ای و نه حج و عمره ایو خداوند به اندازه ی اجر این کارها برایش گناه بنویسدو انچه از آن اموال حرام بعد از مرگش باقی بماند ره توشه ی او به سوی آتش خواهد بود.
ج قساوت قلب: همان گونه که غذای سمی جسم انسان را مسموم می کند غذای حرام روح انسان را آلوده می سازد.نیت های پاک و آلوده و همین طور کارهای خوب و زشت همگی از قلب سرچشمه می گیرند .قلب سلیم و پاک منشا کارهای نیک خواهد بود و قلب ناسالم و تاریک کانون فساد و گناه .
د :عدم پذیرش توبه:شخصی در محضر حضرت علی (ع)بدون توجه لازم گفت استغفر الله .حضرت فرمود مادرت به سوگت بنشیند.آیا می دانی معنای استغفار چیست؟استغفار درجه والامقامان است و دارای شش شرط است حضرت شرط پنجم را که استغفار است این گونه بیان فرمودند :
شرط پنجم اینکه،گوشتی که از حرام بر اندامت روییده،با اندوه فراوان آب کنی چنان که پوست به استخوان چسبیده گوشت تازه بروید.
ه:نابودی برکت:بحار الانوارج5 ص256 امام صادق(ع):کسی که مالی از غیر مشروع بدست آورد ساختمان و آب و گل بر وی مسلط شوند تا مال او را تلف کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر